Selamat Bertemu

Assalamualaikum dan Selamat Bertemu di dalam Blog saya, yang pertama kalinya saya ciptakan. Selama ini saya menulis di dalam media cetak, iaitu sejak lama dulu, tetapi kini rasanya eloklah saya mulai berinteraksi dengan para pembaca di ruangan ini. Saya sentiasa terbuka untuk membuat sumbangan fikiran dan komentar, dan demikian juga saya sentiasa terbuka untuk menerima sebarang idea dan pandangan, atau keritikan yang membina dan positif.

Selamat melayari ruangan ini. Wassalam


 

Ismail Ibrahim

Comments

  1. Tahniah Prof. Datuk Dr. Ismail kerana sudi meluangkan masa utk memberi pandangan mengenai pelbagai isu terutamanya berkaitan agama di dalam blog ini.

    Saya amat mengharapkan agar datuk dpt memperbaiki blog ini dgn memperbanykkan isu2 berkaitan islam dan melayu. Blog ini juga perlukan penampilan yg menarik suapa dpt menarik golongan2 muda terutamanya mel;uangkan masa utk membaca isu2 yg tlh diutarakan..

    Selamat maju jaya datuk!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ADAT PERMAINAN.......!

SIAPA? APAKAH SEBENARNYA GENERASI Y?

MENITI USIA TUA....